Pomoc techniczna

Kontakt
  • E-mail

    pomoc@atrom.eu

  • Telefon

    62 738 42 88 wew. 3

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Zapomniałem hasła - co zrobić?

Jeśli zapomniałeś hasła, zgłoś się do naszego Działu Pomocy pod numerem telefonu 62 7384288 lub drogą mailową na pomoc@atrom.eu

W jaki sposób udostępnić pozycję pojazdu innej osobie?

Na swoim koncie Autosatnet wejdź w Ewidencje / Użytkownicy, następnie wybierz Nowy, jeśli chcesz dodać nowego użytkownika lub Edytuj już istniejącego. W sekcji Dane Systemowe wybierz typ Użytkownik, a następnie w zakładce Pojazdy przenieś wybrany pojazd z sekcji Dostępne pojazdy do sekcji Przypisane pojazdy. Tworząc nowego użytkownika upewnij się, że został przydzielony login i hasło, a użytkownik otrzymał status Aktywny. Zatwierdź przyciskiem Akceptuj

Jak udostępnić pojazdy do firm zewnętrznych?

Na swoim koncie Autosatnet wybierz opcję Udostępnij dane, otworzy się okno wyboru. Po wybraniu firmy, wybierz pojazd(y) przenosząc z sekcji Dostępne pojazdy do Przypisane pojazdy. Ustal Hasło oraz Datę wygaśnięcia. Wybierz Udostępnij.

Nie widzę pojazdu w monitoringu (nie wybrany do monitoringu)

Na swoim koncie Autosatnet w zakładce Monitoring kliknij Wybierz pojazdy do monitorowania (lewy górny róg ekranu) i przenieś pojazd z kolumny Ukryte pojazdy do Widoczne pojazdy

W jaki sposób wyeksportować/wydrukować raport?

W każdym raporcie w prawym górnym rogu znajdują się ikony Eksportuj raport do pliku PDF / Eksportuj raport do pliku Excel (należy zwrócić uwagę, czy przeglądarka nie blokuje wyskakujących okien) – taki raport można następnie wydrukować.

Jak wyświetlić zdarzenia na trasie/w raporcie z trasy?

Po wczytaniu trasy nad mapą znajduje się ikona Zdarzenia, w której należy wybrać zdarzenia, które mają zostać wyświetlone. Po kliknięciu w Lista zdarzeń wybrane zdarzenia zostaną wyświetlone w formie listy.

Jak pobrać pliki z czytnika tacho?

Na jednym z komputerów firmowych musi być zainstalowane oprogramowanie TACHO-Klient, podłączony czytnik karty przedsiębiorstwa oraz umieszczona w czytniku karta przedsiębiorstwa (chipem do góry).

Należy wejść w Komunikacja -> Pobieranie danych tacho i dodać nowe zlecenie. W nowym zleceniu należy określić, czy sczytane mają zostać dane z tachografu (należy również określić za jaki okres), czy z karty kierowcy (karta kierowcy musi być umieszczona w tachografie). W zakładce Pojazdy wybieramy pojazd z listy i klikamy Akceptuj. Na liście pojawi się dane zlecenie, w którym po kliknięciu przycisku Odśwież zmieniać się będzie status. W momencie, gdy status zmieni się na Pobieram plik w zakładce Pobieranie danych śledzić będzie można jego postęp. Gdy pobieranie zostanie ukończone, możliwe będzie zapisanie pobranego pliku na dysku komputera (należy kliknąć ikonę dyskietki).

W jaki sposób zmienić podkład mapowy?

W prawym dolnym rogu ekranu znajdują się ikony – należy kliknąć Zmień mapę i wybrać, która mapa ma być wyświetlana.

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie?

Analitycy techniczni

Skontaktuj się bezpośrednio z nimi

Mateusz Moch

62 738 42 88 wew. 3

m.moch@atrom.eu

Tomasz Ryczkiewicz

62 738 42 88 wew. 3

t.ryczkiewicz@atrom.eu