SIN

Do tanga trzeba dwojga

SYSTEM IDENTYFIKACJI NACZEP składa się z dwóch współpracujących ze sobą elementów: nadajnika instalowanego na naczepie i odbiornika umieszczonego w kabinie ciągnika siodłowego. Identyfikacja odbywa się drogą radiową z synchronizacją transmisji za pomocą magistrali CAN lub elektrycznego podpięcia do przewodu napięcia świateł STOP. Po podpięciu naczepy następuje sparowanie zestawu, o czym momentalnie dowiaduje się użytkownik AUTOSATNET i AUTOSAT 3. Gotowy zestaw ciągnik – naczepa może natomiast ruszać w drogę, a SIN razem z nim. System udostępni informacje, gdzie znajduje się naczepa, czy i do jakiego ciągnika jest podpięta, zlokalizuje miejsca przepinek, a także pozwoli kontrolować przebieg naczepy.

  • Monitoring położenia naczepy
  • Parowanie zestawów ciągnik – naczepa
  • Ewidencja przepinek
  • Kontrola przebiegu naczepy

Specyfikacja

Dane techniczne
Napięcie zasilania 10,5V-30V
Pobór prądu max 100mA
Zabezpieczenie prądowe 5A
Częstotliwość pracy 868MHz
Rodzaj modulacji FSK
Napięcie zasilania 10,5V-30V
Pobór prądu max 100mA
Zabezpieczenie prądowe 5A
Alternatywne źródło zasilania TAK (3v3)
Port RS-232 3V3 linie UART RX i TX, napięcie na liniach 3,3V/0V, napięcie wejściowe 30V/0V
Częstotliwość pracy 868MHz
Rodzaj modulacji FSK
Napięcie zasilania 10,5V-30V
Pobór prądu max 100mA
Zabezpieczenie prądowe 5A
Alternatywne źródło zasilania TAK (3v3)
Port RS-232 3V3 linie UART RX i TX, napięcie na liniach 3,3V/0V
Złącze adaptera CAN linie RXCAN i TXCAN (napięcie 3,3V/0V), linie VCC (3,3V) i GND, protokół zgodny z ISO 11898
Złącze identyfikacji świateł STOP optoizolacja galwaniczna, napięcie wejściowe 30V/0V
Częstotliwość pracy 868MHz
Rodzaj modulacji FSK

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zapytaj specjalistę