SIN – odbiornik

Do tanga trzeba dwojga

Sprawdzam

SIN – odbiornik

System Identyfikacji Naczep składa się z dwóch współpracujących ze sobą elementów: nadajnika instalowanego na naczepie i odbiornika umieszczonego w kabinie ciągnika siodłowego. Identyfikacja odbywa się drogą radiową z synchronizacją transmisji za pomocą magistrali CAN lub elektrycznego podpięcia do przewodu napięcia świateł STOP.

SIN – odbiornik

Funkcjonalności przystawki odbiornik SIN

Po podpięciu naczepy następuje sparowanie zestawu, o czym momentalnie dowiaduje się użytkownik AUTOSATNET i AUTOSAT 3. Gotowy zestaw ciągnik – naczepa może natomiast ruszać w drogę, a SIN razem z nim. System udostępni informacje, gdzie znajduje się naczepa, czy i do jakiego ciągnika jest podpięta, zlokalizuje miejsca przepinek, a także pozwoli kontrolować przebieg naczepy.

Chcę się skontaktować
  • 01

    Monitoring położenia naczepy

  • 02

    Parowanie zestawów ciągnik – naczepa

  • 03

    Ewidencja przepinek

  • 04

    Kontrola przebiegu naczepy

SPECYFIKACJA

Dane techniczne przystawki odbiornik SIN

Dane techniczne przystawki odbiornik SIN
Specyfikacja Wartość
Napięcie zasilania 10,5V-30V
Pobór prądu max 100mA
Zabezpieczenie prądowe 5A
Alternatywne źródło zasilania TAK (3v3)
Port RS-232 3V3 linie UART RX i TX, napięcie na liniach 3,3V/0V
Złącze adaptera CAN linie RXCAN i TXCAN (napięcie 3,3V/0V), linie VCC (3,3V) i GND, protokół zgodny z ISO 11898
Złącze identyfikacji świateł STOP optoizolacja galwaniczna, napięcie wejściowe 30V/0V
Częstotliwość pracy 868MHz
Rodzaj modulacji FSK

Współpraca oparta na dobrych relacjach