MULTICAN to możliwość rejestrowania i dekodowania ramek transmisyjnych obecnych na magistralach pojazdów oraz przesłanie ich do systemu AUTOSATNET i AUTOSAT 3 w celach diagnostycznych. Rejestracja takich parametrów, jak:czas pracy, stan licznika, obroty silnika, licznik zużycia paliwa z przepływomierza, poziom paliwa z poziomowskazu, nacisk na osie i wielu innych według życzenia Klienta to jeszcze lepsza kontrola eksploatacji pojazdu.
Przystawka MULTICAN
Jedna przystawka – wiele możliwości
- Czas pracy kierowcy
- Prędkość pojazdu
- Stan licznika kilometrów
- Obroty silnika
- Zużycie paliwa
- Poziom paliwa
- Nacisk na osie
Specyfikacja
Dane techniczne
Interfejsy CAN | 2 |
Interfejsy RS485 | 1 |
Interfejsy K-Line | 1 |
Interfejsy UART | 2 |
Protokół J1939 | √ |
Protokół J1587 | √ |
Tachograf Siemens | √ |
Tachograf Stroneridge | √ |
Zdalna rejestracja pełnej transmisji | √ |
Zdalne aktualizacja oprogramowania | √ |
Możliwości
Możliwe dane do pobrania przez przystawkę
Prędkość pojazdu | √ |
Obroty silnika | √ |
Licznik przejechanej drogi | √ |
Licznik zużytego paliwa | √ |
Poziom paliwa | √ |
Obecność karty kierowcy | √ |
Tryb pracy kierowcy | √ |
Nacisk na osie ciągnika | √ |
Nacisk na osie naczepy | √ |
Identyfikacja kierowcy 1 | √ |
Identyfikacja kierowcy 2 | √ |
Temperatura oleju w silniku | √ |
Poziom oleju w silniku | √ |
Ciśnienie oleju w silniku | √ |
Temperatura płynu chłodzącego | √ |
Poziom płynu chłodzącego | √ |
Ciśnienie płynu chłodzącego | √ |
Temperatura paliwa | √ |
Nacisk na pedał gazu | √ |
Nacisk na pedał hamulca | √ |
Załączenie retardera | √ |
Załączony bieg w skrzyni biegów | √ |
Ciśnienie atmosferyczne | √ |
Temperatura zewnętrzna | √ |
Grubość okładzin ciernych | √ |
Ciśnienie w oponach | √ |
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapytaj specjalistę