SYSTEM IDENTYFIKACJI NACZEP składa się z dwóch współpracujących ze sobą elementów: nadajnika instalowanego na naczepie i odbiornika umieszczonego w kabinie ciągnika siodłowego. Identyfikacja odbywa się drogą radiową z synchronizacją transmisji za pomocą magistrali CAN lub elektrycznego podpięcia do przewodu napięcia świateł STOP. Po podpięciu naczepy następuje sparowanie zestawu, o czym momentalnie dowiaduje się użytkownik AUTOSATNET i AUTOSAT 3. Gotowy zestaw ciągnik – naczepa może natomiast ruszać w drogę, a SIN razem z nim. System udostępni informacje, gdzie znajduje się naczepa, czy i do jakiego ciągnika jest podpięta, zlokalizuje miejsca przepinek, a także pozwoli kontrolować przebieg naczepy.
SIN
Do tanga trzeba dwojga
- Monitoring położenia naczepy
- Parowanie zestawów ciągnik – naczepa
- Ewidencja przepinek
- Kontrola przebiegu naczepy
Specyfikacja
Dane techniczne
Napięcie zasilania | 10,5V-30V |
Pobór prądu max | 100mA |
Zabezpieczenie prądowe | 5A |
Częstotliwość pracy | 868MHz |
Rodzaj modulacji | FSK |
Napięcie zasilania | 10,5V-30V |
Pobór prądu max | 100mA |
Zabezpieczenie prądowe | 5A |
Alternatywne źródło zasilania | TAK (3v3) |
Port RS-232 3V3 | linie UART RX i TX, napięcie na liniach 3,3V/0V, napięcie wejściowe 30V/0V |
Częstotliwość pracy | 868MHz |
Rodzaj modulacji | FSK |
Napięcie zasilania | 10,5V-30V |
Pobór prądu max | 100mA |
Zabezpieczenie prądowe | 5A |
Alternatywne źródło zasilania | TAK (3v3) |
Port RS-232 3V3 | linie UART RX i TX, napięcie na liniach 3,3V/0V |
Złącze adaptera CAN | linie RXCAN i TXCAN (napięcie 3,3V/0V), linie VCC (3,3V) i GND, protokół zgodny z ISO 11898 |
Złącze identyfikacji świateł STOP | optoizolacja galwaniczna, napięcie wejściowe 30V/0V |
Częstotliwość pracy | 868MHz |
Rodzaj modulacji | FSK |
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapytaj specjalistę